Često postavljena pitanja

U Sarajevu pružamo sve naše usluge upravljanja nekretninama, dok usluge iz našeg START paketa nudimo na cijelom području Bosne i Hercegovine.

Naša agencija pruža sveobuhvatne usluge uključujući upravljanje nekretninama, održavanje, komunikaciju s gostima, optimizaciju vaših oglasa na svim relevantnim platformama kao i analizu podataka za poboljšanje performansi Vašeg smještaja.

U zavisnosti od paketa usluga koje odaberete naša provizija pokriva sve usluge koje pružamo, a naša misija je omogućiti rast vašeg profita tako da trošak naše provizije bude potpuno pokriven kroz povećanje vaših prihoda. Na taj način naše usluge zapravo postaju besplatne za vas.

Da, uslugu je moguće prekinuti uz prethodnu najavu. Detalje o uslovima i periodu obavještenja možemo dogovoriti u skladu sa vašim potrebama i ugovorom.

Svaka odluka koja se tiče vaše nekretnine biće donesena u saradnji s Vama. Ništa neće biti preduzeto bez vašeg izričitog odobrenja, jer je važno da vi kao vlasnik imate kontrolu nad svim aspektima upravljanja vašom nekretninom.

Da, apsolutno. Svi naši procesi su potpuno transparentni. Vlasnici će imati stalni uvid, u svakom momentu, u stanje i performanse njihove nekretnine. Dodatna transparentnost će biti osigurana i putem redovnih izvještaja koji će sadržavati sve informacije o prihodima i rezultatima.

Da, vlasnici uvijek imaju pristup svim rezervacijama, razgovorima s gostima i svim relevantnim informacijama vezanim za upravljanje njihovom nekretninom. Ovaj pristup omogućava vam potpuni uvid u sve aspekte upravljanja.

Optimizacija uključuje poboljšanje Vaših oglasa i postizanje makismalne vidljivosti, pravilno postavljanje cijena i stalnu analizu performansi kako bismo osigurali maksimalnu popunjenost i konkurentnost.

Brinemo se o svim aspektima gostoprimstva, uključujući koordinaciju dolazaka i odlazaka, obezbjeđivanje čistih i urednih prostora, rješavanje svih upita i problema gostiju tokom njihovog boravka, kako bi se osigurala pozitivna iskustva, recenzije i visoke ocjene.

Imamo jasne procedure za upravljanje takvim situacijama. U slučaju štete, obavještavamo Vas odmah i postupamo u skladu sa sa Vašim uslovima najma.

Proces uvrštavanja nekretnine obično traje od nekoliko dana do tjedan dana, ovisno o spremnosti nekretnine i broju potrebnih popravaka ili poboljšanja.

Na temelju našeg iskustva i analize tržišta, analitičkim softverom optimiziramo cijene, promoviramo Vašu nekretninu na svim relevantnim platformama, povećavamo vidljivost i ciljamo pravu vrstu gostiju, što rezultira maksimalnim prihodom i popunjenošću.

Poštujemo vaše želje i možemo ograničiti oglašavanje na određene platforme ili odabrati ekskluzivne kanale prema vašim preferencijama i poslovnoj strategiji.

Možete nas kontaktirati putem telefona, e-maila ili popunjavanjem kontakt forme na našoj web stranici. Uvijek ćemo biti tu da odgovorimo na vaša pitanja i pružimo podršku.